2014. február 22., szombat

Twilight Saga


 Igazság szerint én  a film hatására kezdtem el olvasni a sorozatot.Imádtam,twilight-lázban égtem, és sokkalta jobban elnyerte a tetszésemet,mint a film.Igaz,mostanra már kevésbé a kedvencem,de most is nagyon szeretem.




 Bella nagyon szimpatikus számomra az esetlenségével, visszahúzódottságával, azzal,hogy más ,nem olyan, mint a többi lány. Ezzel nyerte el Edward szerelmét is.
  Edward önzetlensége az én szememben nagy erény. Majdnem az öruletbe kergette magát,mikor elhagyta Bellát ,hátha így normális életet álhet majd ,de ezzel csak csak összetörte a lányt ,es senki nem tudta visszarángatni őt a vámpírok világábol.
  Alice pedig egyszerüen varázslatos.Mindenkinek kellene egy ilyen testvér. Kíváncsi vagyok a történetére,vámpír mivolta előtt
  A folyamatos megpróbáltatásokat átveszelve(Victória,Volturi,halál) elindulhattak végeérhetetlen életük útjain.
  Engem megfogott. Mindenképp úgy gondolom,hogy minden tininek muszáj elolvasni. A film is jó,a karakterek megfelelnek a könyv nyújtotta elképzeléseknek,és kis mértékben tér el az írónő fikciójától.Azonban az  utolsó filmet tulzásnak véltem.Túl volt cicomázmva,és tullépte a határt.
  Mind ezektől függetlenül csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése