2014. március 8., szombat

Idézetek

 Ébredtem tetkóval és elájultam . Ilyen nem csak Vegas-ban van?

Jace sértődöttnek tűnt. - Egy Napló, amiben nincsenek rólam rajzok? Hol vannak a tüzes fantáziák? Szerelmesregény-borítók?




Tényleg AZT akarod mondani, hogy a démonokat gyilkolászó haverjaid csak úgy tudnak elmenni a következő csatájukra a sötétség erőivel, ha anyám elviszi őket kocsival?

    - Nem értem, a mondének miért sajnálkoznak mindig olyan dolgok miatt, amik egyáltalán nem az ő hibájukból történtek.  

- Nem sajnálkoztam csak így fejezzük ki az együttérzésünket. Azt sajnáljuk, hogy  szomorú vagy. - Mondta Clary   - Nem vagyok szomorú - mondta Jace. - csak azok az emberek szomorúak,akiknek nincs céljuk. Nekem van célom.







Gyönyörű. Jace AZT mondta, hogy ő Gyönyörű. Soha senki nem mondott neki ilyesmit, csak az édesanyja, de az nem számított. Az anyáknak kötelező gyönyörűnek látni a lányukat.


Minden tinédzser pontosan ugyanezt érzi, hogy meghasadt benne valami, hogy nem találja a helyét, hogy más, mintha a többiek, királyi sarj, aki véletlenül parasztcsaládba született.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése